စားသုံးသူနစ်နာဆုံးရှုံးမှုများ ဖြစ်ပေါ်လာပါက မည်သည့်နည်းလမ်းများမှတစ်ဆင့် တိုင်ကြား နိုင်ပါသလဲ။
• ပြည်ထောင်စုနယ်မြေ၊ တိုင်းဒေသကြီးနှင့် ပြည်နယ်ဦးစီးမှူးရုံးများ။
• ပြည်ထောင်စုနယ်မြေ၊ တိုင်းဒေသကြီး၊ ပြည်နယ်နှင့် ခရိုင်များတွင် ဖွင့်လှစ် ထားသည့် စားသုံးသူသတင်းပြန်ကြားရေးနှင့်တိုင်ကြားမှုလက်ခံဆောင်ရွက်ရေးစင်တာများ။
• စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာန၏ တရားဝင် E-mail များ။ (consumerwebsite doca@ gmail.com၊ [email protected] အစရှိသည်ဖြင့်.....)
• www.doca.gov.mm
• DOCA Myanmar Mobile Application (Android Version)
• Call Center (1535)
• စားသုံးသူကာကွယ်ရေးဆိုင်ရာအသင်းအဖွဲ့ (Myanmar Consumer Union)