Toyota ၏ ဖေဖော်ဝါရီလအတွက် တစ်ကမ္ဘာလုံးဆိုင်ရာ ရောင်းအားသည် စံချိန်တင် မြင့်တက်ခဲ့ခြင်း
တိုယိုတာမော်တာသည် ပြည်တွင်း၌ ဆီမီးကွန်ဒတ်တာပြတ်တောက်မှု လျော့ပါးသွားပြီးနောက် ပြည်တွင်းရောင်းအား ပြန်လည်ကောင်းမွန်လာသောကြောင့် ဖေဖော်ဝါရီလတွင် ၎င်း၏ တစ်ကမ္ဘာလုံးရောင်းအားသည် ယခင်နှစ်ကထက် 773,271 စီးအထိ 10.3% မြင့်တက်ခဲ့ပြီး စံချိန်တင်မြင့်မားသော လတစ်လဖြစ်ကြောင်း ကြာသပတေးနေ့တွင် ပြောကြားခဲ့သည်။
အစိတ်အပိုင်းများပြတ်လပ်မှုနှင့် ကိုရိုနာ ဗိုင်းရပ်စ်ဆိုင်ရာ ကန့်သတ်မှုများ၏ သက်ရောက်မှုများကြောင့် ဂျပန်နိုင်ငံတွင် အသေးစားယာဉ်များ အပါအဝင် ရောင်းအားသည် ယမန်နှစ်က ကျဆင်းသွားပြီးနောက် ကားအစီးရေ 155,840 သို့ 53.2% မြင့်တက်သွားသည်။
တိုယိုတာ၏ပြည်တွင်းထုတ်လုပ်မှုသည်လည်း 281,521 ယူနစ်အထိ 11.2% တိုးလာပြီး ၎င်း၏ တစ်ကမ္ဘာလုံးဆိုင်ရာထုတ်လုပ်မှုကို မြှင့်တင်ရန် ကူညီပေးပြီး လစဉ် 755,839 ယူနစ်အထိ 2.0% တိုးလာခဲ့သည်။
ပြည်ပရောင်းအား 3.0% တက်လာပြီး အစီးရေ 617,431 အထိ တက်လာခဲ့ပြီး စံချိန်တင် မြင့်မားသောလဖြစ်ခဲ့ပါသည်။ မော်ဒယ်အသစ်များ မိတ်ဆက်ခြင်းကြောင့် တရုတ်တွင် ရောင်းအား 0.9% တိုးလာသည်။
COVID-19 ကူးစက်ရောဂါကြောင့် တရုတ်နိုင်ငံတွင် ထုတ်လုပ်မှု 14.1% ကျဆင်းသွားသော ကြောင့် တိုယိုတာသည် ၎င်း၏ပြည်ပထုတ်လုပ်မှုသည် 2.7% အထိ ကားအစီးရေ 474,318 စီး ကျဆင်း ခဲ့ကြောင်း ဂျပန်ကားထုတ်လုပ်သူမှ ပြောကြားခဲ့သည်။
စံချိန်တင်ရောင်းအားရှိသော်လည်း Toyota သည် ဆီမီးကွန်ဒတ်တာပြတ်တောက်မှု၏ ကြာမြင့်စွာ ထုတ်လုပ်မှု ကန့်သတ်ချက်များကြောင့် ကားများပို့ဆောင်မှု နောက်ကျခြင်းနှင့် ရုန်းကန်နေရဆဲ ဖြစ်သည်။
အထူးသဖြင့် ဂျပန်နိုင်ငံတွင် ဆီမီးကွန်ဒတ်တာများစွာကို မှီခိုအားထားရသော အဆင့်မြင့် လုပ်ဆောင်ချက်များပါရှိသော အဆင့်မြင့်မော်ဒယ်များ ထုတ်လုပ်သည့်နေရာတွင် ပို့ဆောင်ရေး နှောင့်နှေးမှုများရှိကြောင်း ကုမ္ပဏီမှသိရသည်။
ချစ်ပ်ပြတ်တောက်မှု၏ အကျိုးသက်ရောက်မှုကို ကိုးကား၍ ဖေဖော်ဝါရီတွင် ကားထုတ်လုပ် သူသည် မတ်လတွင် ကုန်ဆုံးမည့် စီးပွားရေးနှစ်အတွက် ၎င်း၏ကမ္ဘာလုံးဆိုင်ရာ ထုတ်လုပ်မှုပစ်မှတ်ကို အစောပိုင်းက ခန့်မှန်းထားသည့် ၉ ဒသမ ၂ သန်းမှ အစီးရေ ၉.၁ သန်းအထိ လျှော့ချခဲ့သည်။
ပြန်လည်ပြင်ဆင်ထားသော ပစ်မှတ်သည် စံချိန်တင် မြင့်မားနေဆဲဖြစ်ပြီး ယခုလအတွင်း စံချိန်တင်ကားအစီးရေ 900,000 ထုတ်လုပ်ရန် စီစဉ်နေပါသည်။
Source – Japan Time(30-3-2023)